dijous, 16 de juny del 2011

Més literatura

Tot i que en princpi no penso pas amb l'espai de LAMS vull compartir una anada d'olla que qui sap si cristallitza. Parlàvem de literatura. I remirant el mapa de la meva població... vaig i m'adono d'una cosa interessant 
L'escola on van fer la primària els meus fills està en un barri de blocs de pisos. I cada un, són una trentena, porta el nom d'un literat de la nostra llengua.
I tot mirant coses per l'any vinent... recordo que treballava dictats basats en en recull ja preparat segons dificultats, coses a veure en cada dictat... I penso... perquè no fer alguna cosa semblant amb aquests autors? A més a més se'n podria oferir la possibilitat de treballar-ho a aquesta escola, una forma de treballar l'entorn que, ara per ara no fan.
Bé, ja veieu que la cosa està verda però que pot donar. Si em voleu donar idees, si us hi voleu implicar, si ho llencem tot a dida... el temps dirà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada